16-02-2018 - Campelles a l'estació del tren de la Molina
18-02-2018 - Montpius
18-02-2018

Port de Compte. Anem amb el cotxe fins al pàrquing de l'Estivella, l'últim i el de més alçada. Segons ens han dit uns amics, es per on deixen sortir als esquiadors de muntanya i raquetes. No hi ha hagut cap impost revolucionari per fer esquí de muntanya. Des d'aquest pàrquing fas menys desnivell, i a l'hora de baixar has d''anar en compte de no passar de llarg i no baixar fins al final...

Sortim per la Pista d'Arderic, de pendent mooolt suau, amb neu dura i forats de raquetes. Una mica rotllo. Enllacem amb la pista del Prat Llong, creuem dues pistes d'esquí i arribem fins a les pistes d'esquí de fons de Tuixen. Pugem a la Tossa Pelada per la seva cara nord, amb neu dura, una mica crosta i ventada. Més cap al cim està pelat de neu. Molta gent. Planegem fins al Padró de les Quatre Batlles, on baixem per petita pala dreta que gairebé surt del cim. Són uns 4 viratges de bona neu crema amb una base dura, això vol dir que la cara sud promet. Continuem amb una lleugera pujada fins la baixada per la cara sud, a estones amb una bona neu crema. Tornem sense problemes fins al cotxe.

El dia de menys desnivell de la temporada.